Friday, 15 July 2011

~KENAPA?????~

Hye blog bertemu jua!
(:
hurm aku xboley lelapkan mata lagi,
kenapa aku terus-terusan macam ne???
Lynna please waku-up!
xkan la sampai bile2 kau nak mcm ne ha?
Kenapa?????
itu aje aku tanye pada diri aku!!!
aku dah maafkan org2 sekeliling aku,
jahat sgt ke aku?
teruk sgt ke aku?
aku xpernah anaiya org!
aku xpernah mainkan perasaan org!
tapi...........
kenapa aku selalu dipermainkan????
lynna dah 8 bulan mcm neh!
Please sedar!!!
disebab kan benda2 mcm neh pelajaran kau down!!!
sgt2~
kawan2 ko risaukan kau!
apatah mama dan ayah
yg selalu naikkan semangat belajar kau!
tapi kau???
Aku xpentingkan diri,
Aku selalu tolong org!
kenapa aku rasa diri aku sedih yg teramat sgt ne???
hurm....
Ya Allah moga dugaan yg kau berikan ini ada hikmah Ya Allah!
Aku tabah aku redha!
Aku tabah jalani hidup aku diduniamu Ini walau aku kadang2 alpha~
gelakkan lah aku wahai org yg tak pernah merasa penderitaan yg aku lalui ne,
aku xdapat nak berkongsi tapi hanya aku saja rasa sakit dye mcm mana!
Aku happy diluaran sebaliknya????
Aku xpernah mainkan perasaan org tapi kenapa hati aku sakit yg teramat!!!
moga aku tabah hadapi semua ini

"Hanya tuhan sahaja yg tahu sakit yg aku rasakan ini"

MADE BY LYNNA ~15/7/2011~

No comments:

Post a Comment