Wednesday 8 February 2012

Sangat Berbeza

Kau kutub utara aku kutub selatan, selama 5 tahun aku kenal kau kita mmg sgt2 berbeza, 3 tahun aku in a relationship dengan kau memebuatkan aku sedar yang kau dan aku mmg sgt2 berbeza, setahun kita xjumpe bile aku jumpe kau kau masih yang sama, tapi aku perasaan aku kat kau lost, aku bersama kau kenapa sikit perasaan mcm dulu xde pon, its different now, aku sayang kau tapi pangkat aku xdapat nyatakan, silap kita berdua tapi silap kau lagi banyak sebab kebudak-budakan, aku xsalahkan takdir klu aku berjumpa dengan kau balik, tapi satu je, kenapa kau layan aku macam selalu, tolong jangan buatkan hati aku fikiran aku terkenang pada kisah2 silam kita, bukan aku buang tapi aku kunci dalam penjara kenangan kita berdua, tapi sikap kau buatkan aku berfikir, bila aku keluar dengan kau seorang sahaja yg aku ingt n aku sanjung 'dia', kau kau lebih banyak mengkritik apa yg aku lakukan, 'dia' dia lebih banyak menerima apa yg aku katakan, kau banyak merendahkan kelemahan aku, 'dia' banyak memberi aku semangat, seperti aku kat kat kau aku 'sunyi'! tapi aku xleh nak ubat hati aku sakit sebab lelaki disebabkan kau, kau juga telah menutup rasa nafsu untuk aku menyayanyi lelaki, bukan org xnak tapi aku xmahu, sebab kau semuanya sebab kau... aku xpernah simpan dendam, aku maafkan apa yg kau dah lakukan kat aku, satu je aku berdoa agar kau dapat berubah, kau mmg xpernah berubah...Ego!!!

No comments:

Post a Comment