Wednesday 28 December 2011

I have to accept it!

What do you think if someone cube malukan anda, hina anda???
Sakit kan? memang sangat2 sakit,
Tapi itu yg saya lalui,
Saya terima dengan seadanya, sy kuat dengan dugaan ini,
Tapi penat mcm ne, sy bukan patung awk sy penat,
Sy syg awk sgt2, tapi sikap awk buat keputusan macam budak xmatang selalu,
xnak bawak berbincang, awk simpan sorang2, lepastu awk ingt ini adalah jalan yg terbaik tuk sy happy,
x awk, awk silap, awk lagi me worst kan keadan, tindakan awk buat sy lagi merana syg,
Sy syg awk sgt2, awk mcm2 da buat kat sy, awk usaha supaya apa yg sy nak semua tercapai,
Awk tunaikan segala keinginan sy, sy hargai awk, sy xkan lupe sampai bile2,
Saya sabar awk, tapi kadang2 sy terfikir siapa sy pada awk,
Siapa sy pd awk dekat org sekeliling???
Saya diam awk, sy hilang semua,
Terima kasih sebab sayang saya cintakan sy,
Walaupun sy nampak apa yg dye post kat wall awk sy buat2 buta awk,
Saya nampak semua tu tapi sy xmarah saya xcemburu sebab sy tahu,
Hati awk, Syg awk ada dekat sy,
Dan sebab tulah sy masih kuat bersabar,
Tapi awk sy minta maaf sy terpaksa buat keputusan untuk awk,
Berbahagialah awk dengan dye,
Saya sedang cube menerima someone,
Dan penerimaan sy bukan untuk jadikan dye mangsa sy melupakan awk,
Tapi penerimaan dye atas sebab suka dengan cara dye membuat sy tersenyum,
Die menceriakan hari2 sy semasa awk berdiam diri,
Saya diam pada awk bukan bermaksud sy lupekan awk,
xpernah sekalipon, tapi sy xnk dituduh terhegeh2 pada awk,
Dan itu awk taw sy mcm mana kan,
Saya sayang kan awk,
Tapi saya minta maaf!

No comments:

Post a Comment