Monday 19 December 2011

We Don't Know

Kadang-kadang apa yang terjadi dalam life kita kita xduga,
Tapi kita xtahu klu kita buat sesuatu benda and orang xsuke,
Tapi kita cube buat yang terbaik supaya orang dekat sekeliling kita bahagia,
Diorang xnampak kita sedih ke, kita sakit ke,x, dorang xkan nampak,
Tapi kan hanya kita tahu apa yg kita rasa sekarang ne,
Mungkin sekarang ne kita sedang buat org merana kita xtahu,
Tapi kita xnak fikir negatif sebab tu bukan sikap kita,
Sikap kita pulak klu kita terasa kita akan diam,
Yela klu kita marah pon xgune sebab penat kan,
Jadi lebih baik kita diam je,
Jadi kita xyah fikir apa2,
Tapi kadang2 sikap dan tingkahlaku seseorang boleh buat kita tahu apa dye rasa,
Die marah kita ke,
Die Terasa ngn kita ke,
Tapi kita xberani nak cakap apa2 sebab kita xtaw betul ke dye marah kita,
Kita taw kita semua pandai berlakon,
Tapi saya kenal org berlakon n xberlakon,
Apa yg sy cakap ne byk sgt kiasan,
Tapi ini semua apa yg saya rasa,
Saya xmampu simpan diam2,
Inilah sikap saya,
Saya seorang yg lemah, xpandai marah, suke menangis,
Itulah sikap saya,
Tapi org hanya nampak sy seorang yg periang,
Hanya saya tahu apa saya rasa,
Hanya tuhan dapat memberi kekuatan pada diri saya untuk tempuhi segala cabaran yg ada dalam hidup sy,
Saya sentiasa tabah hadapi dugaan yg saya alami,
Mama saya kata sentiasa tabah walaupun byk suara latar belakang yg menghasut macam2...
Itu adalah saya,
Saya tidak pakai topeng,
Saya jadi diri saya sendiri.....
Selamat Malam...

No comments:

Post a Comment