Friday 3 February 2012

Life

Life xkan selalu berpihak kat kita kan... so no wonder la macam2 bley jadi dalam life kita even suka atawpon duka... klu nak kata kita benci pada kedukaan yg kita terima kita harus terima segala faith yg kita dapat... lumrahla kan... nak kata kita selalu ada kat atas, no it was not... sebab kita akan merasa bagaimana kita ada di bwah, i mean that xselalu kita hebat aje, kita kne terima apa org nak jugak kan, xleh ikut kepala sendiri jugak, kadang2, kita kne dengar cakap org, Tapikan nak kata life ne best xjuga, saya xdapat apa yg saya inginkan, tapi kenapa ye??? xpe saya tabah n sentiasa berfikir, maybe tuhan beri dugaan ini pasa saya mungkin ada hikmahnye, nak kata sunyi x! saya ramai kawan, saya xfikir lagi benda tu, tapikan untuk cinta??? saya keliru... saya pon xpaham napa jadi macam ne...

No comments:

Post a Comment