Saturday 4 February 2012

You can trust me

Saya xpernah buang kawan n xkan benci kawan saya even awak jahat mana pon, u can trust me ok... saya pun bukan manusia yg sempurna sentiasa melakukan kesalahan,
Tapi saa tahu even awk kata awk jahat saya tahu org jahat lebih baik berbanding org baik yg sentiasa berpura-pura baik... 
U kawan i n sampai bile2 i xkan throw u away, jgn anggap if we lost contact i buang u xpernah klu x i xnk jumpe u da... ok kawan... have a great life! :D
Kehidupan is normal penuh dengan penyesalan tapi setiap kesilapan yg kita buat sentiasa memberi kita semangat untuk berubah, awak boleh berubah tapi awk je yg xnk berubah, hati nak mulut kata x, slow2 awak akn berubah i know that, btw tysm sebab anggap sy best girl friend ever awak, appreciate gile2... sy xkesah kawan saya mcm mana... yg penting kawan2 i jujur n ikhlas ketika berkawan... anggaplah kesalahan yg lampau jadikan pengajaran okayh :D sy xrasa kecik hati apa2 pon... :) n saya bukanlah seorang perempuan yg terlalu baik dalam pergaulan tapi saya sentiasa menjaga batas2 pergaulan ketika berkawan dengan sesiapa sahaja n saya sedar saya di mana :)

No comments:

Post a Comment