Friday, 22 July 2011

Kelebihan Orang Yang Bersabar =)

Hye and Assalamualaikum!
=)
Today sangatlah memenatkan
aku kne bersabar oke!
mmg lumrah klu perangai manusia xde yg perfect but sometimes please la respect org sebagai2 kawan2
i'm not your GF 4 u untuk selalu pgg my phone!
btw segala amarah u tu macam xbetul n tak kne pada waktu
tak fikir org sakit ke apa ke yg u ne pentingkan diri sgt2
just i pretend to be sabar aje oke
i'm not a girl with always 24 hour ngn phone 
but 4 me it waisting my time to think bout small matter ne
if you don't like my way to be friend's with just go away from my life
i just nak ketenangan dalam hidup
Hati i mmg kering 
but i'm sorry if i deberi pilihan i will not choose u the best friends ever!

But i dah cakap terus terang just don't call or msg or disturb be anymore so no one of us terasa ngn tabiat buruk perangai masing2
just go away please!

Aku pegang pada apa yg org selalu bercakap
Ikut kata mulut binasa ikut kata hati terasa
so i'm pretend to cool n diamkan diri

Just!

Aku taw orang yang banyak bersabar ada hikmahnye:

1) Dengan kesabaran seseorang manusia itu mampu   
mengelakkan kegiatan kegelapan (bad things!).

2) Kesabaran merupakan anugerah Allah yang terbaik (hati dan fikiran menjadi tenang).

3) Sabar merupakan sifat nabi! 

4) Mengelakkan pergaduhan besar (sabar adalah cara terbaik bagi setiap masalah).

5) Kalau kita inginkan benda yang terbaik kita perlulah bersabar mengahdapi pelbagai rintangan dan dugaan yg diberi oleh-Nya.

"Bersabar adalah cara terbaik dalam mengelakkan sesuatu masalah berlaku baik buruk mahupun baik"


~MADE BY LYNNA 22/7/2011~

No comments:

Post a Comment